برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی فامیلی ادیشن دو عددی بزرگسال و کودک ماشین ها Oral-B Family edition cars kids+ pro1 700 black edition

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی فامیلی ادیشن دو عددی بزرگسال و کودک ماشین ها Oral-B Family edition cars kids+ pro1 700 black edition کد 20058 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,580,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی فامیلی ادیشن دو عددی بزرگسال و کودک Oral-B Family edition cars kids+ pro1 700 black edition ساخت آلمان است.

ست دو عددی اورال بی دارای یک مسواک برای کودکان باطرح کارتون ماشین (دارای سرعت چرخش 5600 دور در دقیقه) و یک مسواک برای بزرگسالان مشکی از سری pro1 700 black edition است.

مسواک بزرگسال دارای آلارم 2 دقیقه ای و تک سرعته و مسواک کودک ویتالیتی 100 با عملکرد 2 سرعته با حرکت چرخشی و نرم است و همچنین قابلیت تعویض سری در هر دو مسواک وجود دارد .

دو سری که درون جعبه تعبیه شده شامل سری کراس اکشن برای بدنه بزرگسالان و سری کودکان برای بدنه کودکان است و مسواک بزرگسالان تکنولوژی 3 بعدی دارد در صورتی که مسواک کودکان از حرکت 2 بعدی بهره می گیرد و دارای قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی عمیق فواصل میان دندان ها را دارد.

از ویژگی های مطلوب مسواک برقی اورال بی دارا بودن زاویه 16 درجه ای موها برای تمیزی جداگانه دندانها برای سری کراس اکشن است و در نتیحه از بین برنده پلاک ها با تکنولوژی 3 بعدی می باشد.

منبع تغذیه: باتری قابل شارژ( هر بار شارژ کامل برابر 8 روز استفاده)

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی اورال بی cars kids+ pro1 700 black دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی فامیلی ادیشن دو عددی بزرگسال و کودک Oral-B Family edition cars kids+ pro1 700 black edition را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
نوع حرکت
چرخشی
سرعت چرخش در دقیقه
مسواک کودک دارای سرعت چرخش 5600 دور در دقیقه
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم