برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی حرفه ای 2 حالته مولتی جت و واتر جت Oral B Dental Center Waterjet Irrigator Cleaning System

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی حرفه ای 2 حالته مولتی جت و واتر جت Oral B Dental Center Waterjet Irrigator Cleaning System کد 18902 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی واتر جت حرفه ای Oral B Dental Center Waterjet Irrigator Cleaning System مسواکی حرفه ای است که مراقبت هدفمند از دهان را ارائه می دهد که به بهبود سلامت لثه کمک می کند. دارای دو حالت تمیز کردن: تک جت برای حذف باقی مانده غذا و Multibeam لثه ها را ماساژ داده و تحریک می کند

همیشه مسواک زدن به تنهایی برای مراقبت از لثه کافی نیست. با شستشوی دهان Oral-B Waterjet ترکیبی از ماساژ و پاکسازی می تواند سلامت لثه شما را بهبود بخشد.

دو حالت مختلف تمیز کردن دهان واترجت Oral-B به شما امکان تمیز کردن فردی را می دهد. مسواک دهان واترجت Oral-B باقیمانده ذرات غذا را در مکان‌های صعب العبور پاک می‌کند، در حالی که مولتی جت به آرامی لثه‌ها را ماساژ داده و تحریک می‌کند.
مسواک اورال بی، برای تمیزی ، دهان شما نیز به صورت جداگانه قابل تنظیم است؛ از صفحه کلید برای انتخاب فشار کم آب برای تمیز کردن ملایم یا فشار آب بالا برای تمیز کردن کامل و هدفمند استفاده کنید. شست و شوی دهان واترجت Oral-B حس تمیزی و شادابی را در دهان ایجاد می کند و می توان آن را با یا بدون دهان شویه استفاده کرد. این مکمل ایده آل برای مسواک زدن روزانه دندان ها است.

  • لثه های سالم: با ماساژ و تحریک مولتی جت، شست و شوی دهان، واترجت Oral-B به بهبود سلامت لثه های شما کمک می کند.
  • نظافت ملایم و هدفمند:شستشوی دهان واترجت Oral-B به آرامی فضاهای بین دندانی را تمیز می کند تا بقایای غذا را از بین ببرد
  • تجربه شخصی:به لطف کنترل فشار آب قابل تنظیم از تجربه تمیز کردن فردی بهره مند شوید. فشار آب کم را برای تمیز کردن ملایم یا فشار آب بالا را برای تمیز کردن کامل و هدفمند انتخاب کنید.
  • یه حس تازه و تمیز: اترجت Oral-B به شما احساس تمیزی و تازگی می دهد. برای داشتن نفسی تازه و مبارزه با باکتری ها می توان از آبکش دهان همراه با دهانشویه نیز استفاده کرد.

روش استفاده:

  • گام یک
  • یک نازل مسواک را روی هندپیس قرار دهید تا در جای خود کلیک کند. مخزن آب را با آب ولرم پر کنید. اگر می خواهید دهانشویه را به آب اضافه کنید، لطفاً ابتدا آب ولرم را پر کنید و سپس دهانشویه را اضافه کنید.شتشوی دهان را روشن کنید.
  • گام دوم
  • برای انتخاب فشار آب از صفحه کلید استفاده کنید: سطح یک برای فشار ملایم و سطح پنج برای فشار بالا. Oral-B توصیه می کند که از سطح یک شروع کنید، به خصوص اگر مستعد خونریزی لثه هستید یا اگر کودکان از شستشوی دهان استفاده می کنند.
  • گام سوم
  • روی سینک خم شوید و نازل را به سمت دهان بیاورید. سوئیچ روی هندپیس را به سمت بالا بلغزانید تا جت آب روشن شود. تمیز کردن را با آبیاری دهان Oral-B شروع کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی اورال بی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو مسواک اورال بی واتر جت حرفه ای Oral B Dental Center Waterjet Irrigator Cleaning System را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک
مناسب برای
بزرگسالان و کودکان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم