برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی جیمی Gemei GM 907

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی جیمی Gemei GM 907 کد 16293 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • بنفش
  • سرخابی
نام تجاری:
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی جیمی Gemei GM 907 از دیگر محصولات جمی است که در تولید آن از متریال مرغوب استفاده شده و به همین دلیل دارای استاندارد اروپا CE می باشد. سری مسواک برقی جمی GM 907 با الیاف ترکیبی سفید و رنگی بوده و قابل تعوض است. Gemei GM 907 دارای 5 برنامه مختلف بوده و هر کدام عملکرد خاصی دارند که عبارتند از: برنامه Cleane mode مناسب مسواک زدن روزانه، برنامه White mode به منظور سفید کنندگی بیشتر، برنامه Polish mode جهت جرم گیری، برنامه Gum care mode مناسب لثه های حساس و جلوگیری از خونریزی لثه ها، برنامه Sensitive mode مناسب برای کودکان و کسانی که دندان‌ های حساس دارند مناسب است.
منبع تغذیه مسواک برقی Gemei GM 907 باتری قابل شارژ است که توسط کابل USB هم شارژ می شود و آن را مناسب استفاده در مسافرت کرده است، همچنین مدت زمان شارژدهی باتری 180 دقیقه می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی Gemei GM 907 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مسواک برقی جیمی Gemei GM 907 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سری برای تمیز کنندگی قوی , معمولی
نوع حرکت
لرزشی
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
ندارد
مدت زمان شارژدهی باتری
180 دقیقه
دیگر ویژگی ها
مجهز به پنج برنامه مختلف با کارایی های منحصر به فرد
اقلام همراه
مجهز به دو سری قابل تعویض با الیاف ترکیبی سفید و رنگیقابل شارژ با کابل USB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم