برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی کراس اکشن Oral-B Vitality Cross Action Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی وایتالیتی کراس اکشن Oral-B Vitality Cross Action Electric Toothbrush کد 14808 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,977,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(24 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی کراس اکشن Oral-B Vitality Cross Action Electric Toothbrush تمیز کردن و مسواک زدن دندان ها یکی از  وظایف روزمره اشخاص محسوب می شود ، چرا که بهداشت دهان و دندان از مهم ترین نکات سلامتی است و انتخاب یک مسواک مناسب می تواند سلامت دندان های شما را تضمین نماید.
طراحی حرفه ای قلم مو CrossAction هر دندان را به صورت جداگانه با زانوی زاویه 16 درجه محاصره می کند و تمیز کردن 2D با حرکات نوسانی و چرخشی کمک می کند، خیلی بهتر از عملکرد یک مسواک دستی معمولی پلاک ها راحت تر شل شده و برداشته شود.
مسواک برقی Vitality Cross Action بصورت کاملا حرفه ای و فوق العاده زیبا طراحی شده است  و دارای یک سری مخصوص برای دندان حساس می باشد که هنگام مسواک زدن تمام زوایای یک دندان را بطور کامل احاطه کرده که مانند یک نخ دندان عمل می کند و از آلودگی ها تمیز و پاک می کند .
مسواک برقی اورال بی ویتالیتی مجهز به تکنولوژی دو بعدی نوسانی و دورانی می باشد که توانایی تمیز کردن عمیق دندان ها را دارد و از پوسیدگی دندان ها کاملا جلوگیری می کند.  مسواک برقی Oral-B دارای سری با الیاف نرم می باشد که برای شست‌وشوی لثه و دندان‌های افراد حساس مناسب می باشد و هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند. طراحی مسواک برقی Vitality بگونه ای است که امکان مسواک زدن نقاط دور از دسترس و دندان های عقبی را براحتی فراهم می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ مسواک برقی اورال بی وایتالیتی کراس اکشن را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی اورال بی Vitality Cross Action دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی وایتالیتی کراس اکشن Oral-B Vitality Cross Action Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم