برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی 3D وایت Oral B Vitality D12.513w 3D White Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی وایتالیتی 3D وایت Oral B Vitality D12.513w 3D White Electric Toothbrush کد 14216 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,631,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه تهران بوران
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی وایتالیتی 3D وایت Oral-B Vitality D12.513w 3D White Electric Toothbrush یک محصول منحصر بفرد برای افرادی است که زمان و حوصله کافی برای مسواک زدن اصولی ندارند .مسواک اورال بی گزینه ای ایده آل جهت حفظ بهداشت دهان و دندان است که میتوان با صرف هزینه ای بسیار کمتر از دندانپزشکی و هزینه های گزاف آن دندان هایی سالم داشت.
مسواک اورال بی دارای حرکت نوسانی است و جرم ها و پلاک ها را به خوبی از سطح دندان پاک میکند .این مسواک دارای یک پایه شارژر است و پس از اتمام شارژ میتوان آن را مجددا بر روی پایه قرار داد .از دیگر قابلیت های این مسواک میتوان به اعلام زمان کافی مسواک زدن پس از 2 دقیقه ،سرعت چرخش 7600 دور در دقیقه ،تکنولوژی دو بعدی نوسانی و دورانی و الیاف مناسب برای دندان اشاره کرد.
پس از اتمام شارژ باتری ،مدت 10 ساعت زمان لازم است تا مسواک دوباره کاملا شارژ شده و آماده استفاده شود .همچنین منبع تغذیه شارژر برق 220 ولت شهری میباشد .طول مسواک با سری 24 سانتی‌متر است.
مسواک اورال بی قابلیت تعویض سری دارد .مدت زمان نرمال استفاده از هر سری حدود 3 ماه است .الیاف سری مسواک پس از مدتی به مرور تغییر رنگ داده و این علامتی است برای تعویض آن .مسواک اورال بی یکی از تخصصی ترین راه های پیشگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها است که توسط متخصصان در سراسر دنیا مورد تایید میباشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی مسواک برقی اورال بی وایتالیتی 3D وایت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک برقی اورال بی مدل Vitality D12.513w 3D وایت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی مدل 3D وایت Oral-B Vitality D12.513w 3D White Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سری سفید کننده
نوع حرکت
چرخشی
سرعت چرخش در دقیقه
7600
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
اعلام زمان کافی مسواک با پالس پس از 2 دقیقه
منبع تغذیه
برق شهری
پایه شارژ
دارد
مدت زمان شارژ باتری
10 ساعت
مدت زمان شارژدهی باتری
1 هفته
صادر کننده مجوز
- تکنولوژی 2 بعدی نوسانی - دورانی- امکان مسواک زدن نقاط دور از دسترس و دندانهای عقبی- دارای الیاف نرم تر نسبت به مسواک هاب معمولی مناسب برای لثه و دندان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم