برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک صورت ورقه ای زغالی دکتر جارت Dr.Jart+ Pore Minimalist Mask Black Charcoal Sheet Mask 5 Sheets

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک صورت ورقه ای زغالی دکتر جارت Dr.Jart+ Pore Minimalist Mask Black Charcoal Sheet Mask 5 Sheets کد 10809 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
846,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت ورقه ای زغالی دکتر جارت  Dr.Jart+ Pore Minimalist Mask Black Charcoal Sheet Mask 5 Sheets حاوی 5 ورقه زغالی است که برای پاکسازی پوست و منافذ پوست فوق العاده خوب و مناسب است. استفاده از ورقه های زغالی امروزه به وفور در مراقبت از پوست استفاده می شود ماسک های زغالی که دارای بالاترین اثر و کمترین ناخالصی غیر طبیعی هستند خیلی زود به شفاف سازی و پاکسازی پوست کمک می کنند. ماسک ورقه ای زغالی دکتر جارت پلاس دارای عصاره نعناع، کربن فعال و آرژنین برای سم زدایی است. این ماسک تسکین دهنده برای روشن شودن پوست، ترمیم منافذ بزرگ پوست، حذف چربی اضافی پوست است.

باید گفت این ورقه های زغالی کاملا بی ضرر و طبیعی هستند و هرگز در آن ها از موادی چون پارابنها، سولفاتها و فتالات استفاده نشده است. نکته مهم دیگری که باید در مورد این ماسک بدانید این است که به هیچ وجه مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی کند و کاملا ضد حساست است چرا که توسط متخصصان تست شده و تایید شده است. برای استفاده از این ماسک بهتر است حدود 15 الی 20 دقیقه بر رو پوست باقی بماند و سپس پوست را به ارامی شستشو دهید. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک صورت ورقه ای زغالی دکتر جارت  Dr.Jart+ Pore Minimalist Mask Black Charcoal Sheet Mask (5 Sheets)  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-06-01

آیا هر ماسک برای یک بار مصرف است ؟

پاسخ فروشگاه:

درود
ّبله 
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم