برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment کد 10794 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment 80 میل
نام تجاری:
3,859,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment دارای مادهای به نام کائولن است که برای سم زدایی پوست فوق العاده مفید است. ماسک زغالی بدون هیچ افزودنی غیر طبیعی بوده و کاملا سالم و بی ضرر است . این ماسک زغالی برای لایه برداری و پاکسازی منافذ پوستی بسیار قدرتمند عمل می کند و به سرعت شما می توانید تغییرات خوبی را بر پوست خود ببینید. پاکسازی پوست بدون سوزش و شادابی پوست در کنار طراوت بالا برای شما به وضوع قابل درک خواهد بود. این ماسک برای تمام انواع پوست از جمله پوست های عادی، خشک، چرب، ترکیبی و حساس مناسب بوده و بر روی تمام پوس ها تست شده و مور تایید می باشد. بوشیا ماسکی است که سموم و آلودگی های روزانه که بر روی پوست باقی می مانند و انباشته می شوند را پاک می کند. ماسک زغالی بوشیا درست مانند بسیاری از محصولات زغالی پوست که عاری از مود مضر می باشند این ماسک نیز بدون پارابنها، سولفاتها و  فتالات می باشد. پیشنهاد می شود قبل از استفاده پوست خود را مرطوب کنید و بعد از ماساژ ماسک بر روی پوست یک لایه نازک از ماسک را بر روی تمام سطح پوست ماساژ دهید با حرکات دایره ای بر روی پوست با نوک انگشتان پوست خود را بپوشانید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند و سپس به آرامی و کاملا با آب شستشو دهید و با حوله نرم خشک نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماسک صورت زغالی بوشیا boscia Charcoal Pore Pudding Intensive Wash-Off Treatment  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم