برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک پاکسازی صورت زغالی فرش امبرین Fresh Umbrian Clay Purifying Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک پاکسازی صورت زغالی فرش امبرین Fresh Umbrian Clay Purifying Mask کد 10793 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,386,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک پاکسازی صورت زغالی فرش امبرین  Fresh Umbrian Clay Purifying Mask نوعی ماسک صورت است که به صورت معجره آسایی در مدت زمان اندکی نتایج خوبی را برای شما به نمایش می گذارد. خاک رس با کیفیت و دارای منابع معدنی غنی برای پاکسازی پوست عالی بوده که در این ماسک ماده اصلی را تشکیل می دهد این ماسک زغالی برای پاکسازی و تمیز کردن عمقی منافذ پوستی برای انواع پوست مناسب است و هر کسی می تواند بدون نکرانی برای شفاف سازی، لطافت و داشتن پوستی تمیز و زیبا از این ماسک استفاده نماید. زغال چوب بامبو با خاک رس و روغن چوب صندل برای شفاف شدن، نرمی و تمزی پوست و همچینی داشتن پوستی سفت و قابض فوق العاده عمل کرده و برای از بین لکه های پوستی تمیز کردن منافذ بسته پوستی با رایحه بابونه و اسطوخودوس که دارد برای آؤام سازی و لطافت پوست بسیار کمک می کند. این ماسک فوری نتایج روشنی را به شما نشان می دهد و عاری از هر گونه مواد مضر می باشد پارابنها، سولفاتها و فتالات در ترکیب ایت ماسک وجود ندارند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. 

پس از آرایش سنگین خود می توانید برای پاکسازی صورت خود از هر گونه آلودگی از این ماسک استفاده کنید. پوست خود را مرطوب کرده و ماسک را به روی پوست ماساژ دهید و پس از 3 تا 5 دقیقه می توانید پوست خود را شستشو دهید. ماسک فرش کاملا تست شده و مود تایید می باشد

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماسک پاکسازی صورت زغالی فرش امبرین Fresh Umbrian Clay Purifying Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم