برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Focus Hair Building Fiber Bonding Spray

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Focus Hair Building Fiber Bonding Spray کد 9478 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,630,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو فوکوس Focus Hair Building Fiber Bonding Spray برای تاثیر هر چه زیباتر پودر پرپشت کننده مو به کار می رود به این صورت که بعد از استفاده از پودر پرپشت کننده بر روی موها اسپری می شود تا دوام و قوام پودر بر تارهای مو بیشتر شده و همچنین جلا و درخشندگی موها افزایش یابد. پودر های پرپشت کننده به خودی خود ماندگاری بالایی دارند و با چسبیدن به تارهای مو به راحتی جدا نمی شوند ولی استفاده از اسپری پرپشت کننده می تواند اثرات مثبت بیشتری داشته باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Focus Hair Building Fiber Bonding Spray دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Focus Hair Building Fiber Bonding Spray  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم