برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پودر پرپشت کننده میراژ Mirage Hair Building Fibers

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده میراژ Mirage Hair Building Fibers کد 9421 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
989,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده میراژ  Mirage Hair Building Fibers برای پرپشت کردن سریع و موقت موها مورد استفاده قرار می گیرد و یک روش راحت و کم هزینه می باشد. موها اغلب با نازک شدن باعث می شود که تراکم کمتر دیده شود و این زیبایی موها را کاهش می دهد. با کم حجم شدن و نازک شدن موها اعتماد به نفس کاهش می یابد. پودر پرپشت کننده با جذب شدن به تارهای مو باعث می شود که ضخیم و زیبا به نظر برسند و کل حجم موها در کنار هم زیاد و زیبا تر دیده می شود. با ایتفاده از پودر پرپشت کننده میراژ می توانید تمام روز را با موهایی زیبا و پرحجم سپری کنید و در پایان روز می توانید موهایتان را با شامپو شسته و از پودر پاک کنید. پورد های پرپشت کننه به هیچ وجه مشکلی برای سلامت پوست مو ندارند و در عوض از مواد کاملا طبیعی و گیاهی تهیه شده اند که در رنگ های مختلف برای تمامی انواع مو موجود می باشند. در این محصول رنگ های زیر در اندازه 25 گرم ارائه می شود. قهوه ای روشن، قهوه ای ملایم، مشکی، قهوه ای تیره، خاکستری، بلوند ، قهوه ای مایل به سرخ.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پودر پرپشت کننده میراژ Mirage Hair Building Fibers دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پودر پرپشت کننده میراژ Mirage Hair Building Fibers  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم