برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پرپشت کننده مو سه رنگ Super Million Hair Enhancement Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پرپشت کننده مو سه رنگ Super Million Hair Enhancement Set کد 9404 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای تیره
نام تجاری:
987,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پرپشت کننده مو سه رنگ سوپر میلیون هیر Super Million Hair Enhancement Set شامل پودر پرپشت کننده و یک اسپری برای تثبیت پودر بر روی مو ها می باشد . پودر پرپشت کننده با جذب شدن به تار موها باعث حجیم تر شدن و پرپشت تر شدن موهای کم حجم و تارهای موی نازک شده می شود. پودر پرپشت کننده با ترکیبات طبیعی بسیاری از مواد مورد نیاز برای مراقبت و رشد مو را دارد بنابراین این پودرها هیچ مشکلی برای سلامت مو ایجاد نمی کنند. به راحتی و در زمان کمی موهای خود را با پودر پرپشت کننده حجیم کنید و با اسپری تبیت کننده ماندگاری و قوام پودر را افزایش داده و باعث درخشندگی و جلا و زیبایی موها می شود. این مجموعه در سه رنگ مو شامل مشکی، بلوند گندمی و قهوه ای و قهوه ای تیره برای تمام انواع مو قابل ارائه است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پرپشت کننده مو سه رنگ Super Million Hair Enhancement Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست پرپشت کننده مو سه رنگ Super Million Hair Enhancement Set  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم