برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Super Million Hair Mist

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Super Million Hair Mist کد 9401 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Super Million Hair Mist 60 میل
نام تجاری:
3,197,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو سوپر میلیون هیر Super Million Hair Mist در دو حجم  2 و 4 اونسی ارائ می شود اسپری تثبیت کننده را برای جلا دادن، مقاوم و تثبیت کردن پودر پرپشت کننده بر روی موها استفاده می کند. اسپری تثبیت کننده محصولی است که اغلب در کنار پودر پرپشتکننده مو مورد استفاده است. اگرچه پودرهای پرپشت کننده به خودی خود با دوام هستند و بایدبا شامپو از روی موها شسشته و پاک شوند ولی استفاده از اسپری تثبیت کننده  می تواند کیفیت استفاده از پودر را بهتر کرده و زیبای یو درخشتدگی موها را بالا ببرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Super Million Hair Mist دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  اسپری تثبیت کننده پودر پرپشت کننده مو Super Million Hair Mist را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم