برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پودر پرپشت کننده مو سوپر میلیون هیر Super Million Hair Enhancement Fibres 20gr

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو سوپر میلیون هیر Super Million Hair Enhancement Fibres 20gr کد 9400 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • قهوه ای مایل به قرمز
  • قهوه ای ملایم
  • بلوند
  • خاکستری
نام تجاری:
4,255,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو سوپر میلیون هیر Super Million Hair Enhancement Fibres 20gr انتخابی مطمئن برای حفظ زیبایی شماست . با استفاده از پودر پرپشت کننده موهای نازک و کم تراکم را می توانید پر و حجیم و ضخیم نمایش دهید. پودر پرپشت کننده به تارهای مو جذب شده و باعث می شود موها ضخیم به نظر برسند. با این روش شما می توانید علاوه بر هزینه کم  موهای خود را تقویت کنید چرا که مواد طبیعی استفاده شده در ترکیب پودر پرپشت کننده کاملا سالم و مفید است. با هزینه کم موهای خود را پرپشت کنید و در پایان می توانید با شامپو شستشو داده و پاک کنید. پودر های پرپشت کننده مو در رنگ های مختلف و برای تمام انواع مو قابل استفاده است و شما با توجه به رنگ موی خود می توانید محصول مورد نظر خود را استفاده نمایید. این محصول در اندازه بطری 20 گرمی ارائه می شود و رنگ ها شامل قهوه ای، قهوه ای تیره و روشن و ملایم، خاکستری و بلوند است. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  پودر پرپشت کننده مو سوپر میلیون هیر Super Million Hair Enhancement Fibres 20gr را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-10-04

درود قیمت 310 هزار تومان نیست 370 هزار تومان است این کالا سفارشی است و مشتری بخواد باید از آمریکا براش وارد کنیم. موفق باشید

1395-10-04

قیمت درست زدید؟310000 هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟یا 31000 هزار تومن؟؟؟؟؟؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم