برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پودر پرپشت کننده مو با اسپری تثبیت کننده , Hair So Real, Hair Loss Concealer Fiber

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو با اسپری تثبیت کننده , Hair So Real, Hair Loss Concealer Fiber کد 9399 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,111,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو با اسپری تثبیت کننده  هیر سو ریل  Hair So Real, Hair Loss Concealer Fiber با دو بطری و اسپری تثبیت کننده یک انتخاب ایده آل برای پرپشت کردن موهای کم حجم و نازک می باشد. پودر پرپشت کننده حاوی مواد طبیعی و سالم و مفیدی است که برای موها و سلامت موها لازم است و از طرفی با جذب شدن پودر به تارهای مو باعث می شود مو ضخیم تر و زیبا تر دیده شود. پودر های پرپشت کننده را به راحت یو در عرض چند دقیقه بر روی موهایتان بریزید و یا اسپری کنید و به راحتی با شامپو شستشو دهید. پودر پرپشت کننده با باد و عرق کردن از بین نمیرود و ظاهری بسیار شبیه به موهای طبیعی و واقعی را ایجاد می کنندو الیاف و بافت موی افزوده شده با این پودر های پرپشت کننده همچون موهای واقعی دیده می شود. این پودر در کنار اسپری تثبیت کننده به موها جلا و زیبایی و درخشندگی بالایی می دهد و زیبایی موها را دو چندان  می کند. این محصول در رنگ های ، قهوه ای، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، قهوه ای ملایم، خاکستری روشن، بلوند، بلوند تیره و مشکی می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  پودر پرپشت کننده مو با اسپری تثبیت کننده   Hair So Real, Hair Loss Concealer Fiber دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو   پودر پرپشت کننده مو با اسپری تثبیت کننده   Hair So Real, Hair Loss Concealer Fiber را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر ر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم