برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پودر پرپشت کننده مو و اسپری تثبیت کننده Building Fibers 28g Bottle of Fibers and Finally Hair of Fiber Lock Hair Spray

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو و اسپری تثبیت کننده Building Fibers 28g Bottle of Fibers and Finally Hair of Fiber Lock Hair Spray کد 9362 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,385,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو و اسپری تثبیت کننده Building Fibers 28g Bottle of Fibers and Finally Hair of Fiber Lock Hair Spray حاوی یک بطری 28 گرمی پودر پرپشت کننده فینالی هیر و یک بطری اسپری تثبیت کننده پودر می باشد. پودر پرپشت کننده به تارهای مو جذب می شود و با حجم دادن به تارها بر زیبایی موها می افزاید. هر چند که پودر پرپشت کننده قوام و دوام بالایی دارد و بر روی موها تا مدت طلانی باقی می ماند و با عرق و باد و باران از بین نمی رود ودر عوض به راحتی می توانید با شامپو بشویید، ولی برای تثبیت و نمای بهتر و طبیعی تر موها و پودر پرپشت کننده می توانید از اسپری مخصوصو این کار استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده پودرهای پاشیده شده بر روی موها را بر روی موها تثبیت می کند و جلای زیبایی به موها می دهد. این پودر پرپشت کننده در رنگ های مختلف مو و برای انواع مو ارائه می شود .رنگ ها را می توانید در تصویر ببینید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ پک پودر پر پشت کننده و اسپری تثبیت کننده موی سر فینالی هیر را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره   پودر پرپشت کننده مو و اسپری تثبیت کننده Building Fibers 28g Bottle of Fibers and Finally Hair of Fiber Lock Hair Spray  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو   پودر پرپشت کننده مو و اسپری تثبیت کننده Building Fibers 28g Bottle of Fibers and Finally Hair of Fiber Lock Hair Spray  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم