برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پودر پرپشت کننده مو با بطری خالی فینالی هیر Hair Fiber Applicator Bottle For Use With Refill 100 Grams

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو با بطری خالی فینالی هیر Hair Fiber Applicator Bottle For Use With Refill 100 Grams کد 9361 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
وزن
  • 100 گرم
نام تجاری:
1,556,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو با بطری خالی فینالی هیر Hair Fiber Applicator Bottle For Use With Refill 100 Grams انتخابی مناسب برای استفاده می باشد. موهای کم پشت و تنک و یا نازک که زیباییشان کمتر شده است، با جذب ذرات پودر که حاوی مواد سالم و کاملا طبیعی است، حجیم تر و ضخیم تر می شوند و موها پرحجم و ضخیم تر به نظر می آیند. شما می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن موهای خود را پرپشت کنید و به راحتی با شامپو شستشو دهید. قابل ذکر است پودر پرپشت کننده با عرق و باد از بین نمی رود و دوام بالایی دارد. پورد پرپشت کننده در رنگ های مختلف مو از جمله قهوه ای مایل به سرخ، مشکی، بلون روشن، بلوند تیره، قهوه ای تیره، قهوه ای شکلاتی ، خاکستری تیره ،بلوند طلایی، خاکستری، قهوه ای روشن، قهوه ای روشن ملایم، بلوند ملایم، قهوه ای ملایم، سفید، قرمز، سفید برفی. پودر پرشت کننده مو برای تمام  انواع مو قابل استفاده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پودر پرپشت کننده مو با بطری خالی فینالی هیر Hair Fiber Applicator Bottle For Use With Refill 100 Grams دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پودر پرپشت کننده مو با بطری خالی فینالی هیر Hair Fiber Applicator Bottle For Use With Refill 100 Grams  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم