برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آرگان پیورادور خالص PURA DOR Organic Moroccan Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان پیورادور خالص PURA DOR Organic Moroccan Argan Oil کد 13987 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,167,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان پیورادور خالص PURA DOR Organic Moroccan Argan Oil روغنی است صد در صد خالص که به روش پرس سرد تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. روغن پیورادور یک محصول شگفت انگیز برای پوست ،مو ،ناخن و ... است که میتواند زیبایی و شادابی را برای خانم ها و آقایان به ارمغان بیاورد.
روغن آرگان را همچنین جهت ماساژ بر روی بدن نیز میتوانید استفاده نمایید. روغن پیورادور را میتوانید مستقیماً روی پوست سر و یا مو پس از حمام ماساژ دهید سپس موها را خشک کنید. یکی دیگر از کاربردهای روغن آرگان زیبایی و سلامت ناخن هاست که میتوانید استفاده نمایید.
روغن آرگان توانایی محو کردن چروک های ریز و کم عمق را دارد و باعث جوانسازی پوست شما میشود .پس از باز کردن درب بطری ،تاریخ انقضای محصول تا 12 ماه بعد میباشد. حجم این روغن معجزه آسا 118 میلی لیتر می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری روغن آرگان پیورادور خالص را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد روغن PURA DOR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه روغن آرگان ارشاکو روغن آرگان پیورادور خالص PURA DOR Organic Moroccan Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن آرگان اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن آرگان
کاربرد
پوست ،مو ،ناخن
حجم
118 میل
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
سایر توضیحات
ضد پیری ،از بین برنده لک و چروک های سطحی ،صد در صد خالص و ارگانیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم