برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک کراتین مو توتانات برزیلی Tutanat Brazilian Keratin Treatment Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک کراتین مو توتانات برزیلی Tutanat Brazilian Keratin Treatment Kit کد 13166 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک کراتین مو توتانات برزیلی Tutanat Brazilian Keratin Treatment Kit یک پک گامل و موثر در درمان قطعی خشکی ، شکستگی و وز مو می باشد که به طور 100% از کراتین گیاهی تهیه گردیده و فاقد فومالدئید ها گازهای سمی می باشد. کراتین مو توتانات ساخت کشور برزیل بوده و در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه در امریکا و اروپا نظر بسیاری از آرایشگران حرفه ای و ساله های زیبایی طراز اول را به خود جلب نموده است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد کراتین مو توتانات زمان بسیار کمی است که از مصرف تا مشاهده ی نتیجه طول می کشد . به عبارتی تنها یک ساعت و یا کمتر از یک ساعت زمان نیاز است تا تغییری عظیم را در بهبود موها مشاهده نمایید. 

پک کراتین مو توتانات شامل یک شامپو ، یک محلول کراتین و یک ماسک مو می باشد که هر یک به حجم 100 میلی لیتر تهیه گردیده است . استفاده از پک کراتین مو توتانات دارای 7 مرحله می باشد :

  1. موها را به خوبی به وسیلهی شامپوی موجود در پک شستشو داده و پس از آبکشی موها را تا حدود 80% به وسیله ی سشوار خشک نمایید.  
  2. موها را به دسته های 1 تا 2 سانتیمتری تقسیم کرده و دسته ها را به محلول کراتین توتانات آغشته نمایید. 
  3. به مدت 10 دقیقه منتظر بمانید و پس از آن موها را به وسیله ی سشوار و برس خشک نمایید. 
  4. پس از خشک کردن موها آنها را به وسیله ی یک اتوی مو صاف نمایید. هر دسته از موها را در حدود 3 مرتبه با اتو صاف کنید .(برای موهای ضخیم از دمای 210-200 درجه ، برای موهای طبیعی 200-190 درجه و برای موهای رنگ شده از دمای 160-180 درجه استفاده نمایید )
  5. مجدد موها را با شامپو شستشو دهید.
  6. رطوبت موها را گرفته و آنها را به ماسک موی توتانات آغشته کنید
  7. پس از 5 دقیقه موها را آبکشی کرده و از موهای صاف و زیبای خود لذت ببرید

 خواص کراتین مو توتانات 2 تا 3 ماه بر روی موها ماندگار می باشد و موهای شما را صاف ، نرم و براق نگه می دارد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک کراتین مو توتانات برزیلی Tutanat Brazilian Keratin Treatment Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو   پک کراتین مو توتانات برزیلی Tutanat Brazilian Keratin Treatment Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کراتین مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پک کراتین مو
کاربرد
ترمیم و بازسازی مو ، رفع خشکی مو و ..
حجم
شامپو و نرم کننده و محلول کراتین هر یک 100 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
برزیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم