برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز Cadiveu Plastica Dos Fios Keratin Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز Cadiveu Plastica Dos Fios Keratin Kit کد 13162 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
31,728,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز Cadiveu Plastica Dos Fios Keratin Kit یک پک کراتین بسیار موثر و بی نظیر از کمپانی کادیوو می باشد که می تواند به سرعت موهای آسیب دیده ، شکسته و وز دار را درمان نموده و مویی کاملا صاف و درخشان را به شما هدیه دهد. تفاوت میان این پک کراتین مو کادیوو با پک کاکائوی این کمپانی تنها در عصاره ی بکار رفته در ترکیباتشان است که پلاستیکا دز فیوز حاوی آکای بری و برزیل کاکائو حاوی عصاره ی کاکائو می باشد و از لحاظ کیفی و عملکردی کاملا مشابه بوده و تنها می توان این برتری را برای پک کراتین مو پلاستیکا دز فیوز قائل گردید که قادر است درخشندگی به مراتب بیشتری نسبت به پک کاکائو به موها دهد. 
همچنین در نحوه ی استفاده نیز شایان ذکر است که به هنگام استفاده از پلاستیکا دز فیوز کادیوو نیازی به اتوی مو نبوده و محلول با شانه کردن مداوم موها جذب می شود. 
کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز برای تمامی انواع مختلف مو قابل استفاده بوده و با تحقیقات انجام شده بر روی موهای اروپایی ، هندی ، خاورمیانه ، آسیا و امریکای لاتین عملکردی مشابه دارد. 
پک پلاستیکا دز فیوز حاوی عصاره ی آکای بری ، کراتین ، آمینو اسید ها و سیلیکونها می باشد. این پک شامل یک شامپوی پاک کننده قوی ، یک محلول کراتین و یک ماسک مو می باشد که هر یک در حجم 1 لیتر عرضه گردیده است. جهت استفاده از این پک کراتین کادیوو ابتدا موها را به خوبی با شامپو شستشو داده و پس از آن تا 80% مو ها را خشک نمایید. سپس گره های مو را باز کرده و محلول کراتین را از ریشه ی مو بر روی دسته ای از مو ریخته و با شانه موها را به آرامی و به طور کامل شانه نمایید. این مرحله را برای دسته از مو 4 مرتبه تکرار نمایید و پس از تکمیل کار موها را به ماسک مو آغشته کرده و پس از 5 دقیقه شستشو دهید.
در ویدیو زیر آنباکسینگ پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز Cadiveu Plastica Dos Fios Keratin Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  پک کراتین مو کادیوو پلاستیکا دز فیوز Cadiveu Plastica Dos Fios Keratin Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کراتین مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پک کراتین مو
کاربرد
ترمیم و بازسازی مو ، رفع خشکی مو و ..
حجم
شامپو و نرم کننده و محلول کراتین هر یک 1000 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
برزیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم