برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک کراتین مو کادیوو برزیل کاکائو Cadiveu Brasil Cacau Keratin Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک کراتین مو کادیوو برزیل کاکائو Cadiveu Brasil Cacau Keratin Kit کد 13160 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک کراتین مو کادیوو برزیل کاکائو Cadiveu Brasil Cacau Keratin Kit یک پک بسیار موثر است که 100% از کراتین طبیعی تهیه گردیده و فاقد فرمالدئید و هر گونه مواد شیمیایی می باشد. کراتین مو کادیوو را می توان به جرات موثرترین کراتین موجود در بازار دانست که علاوه بر خواص کراتینه ، دارای خواص درمانی نیز می باشد و قادر است تمام شکستگی ها ، خشکی و وز مو را به طور کامل برطرف نموده و موهایی سالم و درخشان را به شما هدیه دهد. فرمولاسیون منحصر به فرد کراتین مو کادیوو سبب گردیده که این محصول به عنوان برترین کراتین موجود در جهان در سالن های زیبایی درجه یک در سر تا سر جهان و همچنین توسط سرشناس ترین آرایشگران دنیا مورد استفاده قرار گیرد. 
پک کراتین مو کادیوو یک پک حرفه ای برای سالن های آرایش است که حاوی یک عدد شامپو 980 میلی لیتری ، یک عدد محلول کراتین 1000 میلی لیتری و یک نرم کننده و ماسک مو 980 میلی لیتری با فرمولاسیون منحصر به فرد برزیلی می باشد که از دانه ی کاکائو تهیه گردیده است . کراتین کاکائو کادیوو علاوه بر ترمیم و بهبود وضعیت مو ، سبب تقویت ساختار داخلی موها شده و همین خواص درمانی آن یکی از علل موفقیت جهانی این محصول به شمار می آید. از دیگر خواص استفاده از کراتین برزیلی کادیوو افزایش رشد مو و کاهش ریز مو تا 1/3 می باشد .

پس از استفاده از کراتین مو کادیوو اگر پیش از آن 45 دقیقه زمان برای حالت دادن به موهایتان صرف می کردید ، این زمان به حدود 15 دقیقه کاهش خواهد یافت . زیرا با استفاده از کراتین مو کادیو تخلخل موها به شدت کاهش یافته و حالت پذیری آنها افزایش می یاید . همچنین از دیگر ویژگی های این کراتین مو اثر بخشی سریع آن می باشد به طوری که نیازی نیست تا 3 روز پس از کراتینه کردن مو نتایج حاصل را مشاهده نمایید . با استفاده از کراتین کادیوو بلافاصله پس از شستشو می توان تغییرات را به وضوح مشاهده نمود . 
برای استفاده از پک کراتین مو کاکائو کادیوو ابتدا موها را به خوبی با شامپو شستشو دهید. شامپوی موجود در پک قادر است کوتیکل های مو را آزاد ساخته و سبب جذب بهتر کراتین گردد. پس از آن شستشو مو ها را 70 تا 80% خشک کرده و سپس به محلول کراتین آغشته نمایید و با اتوی مو شروع به صاف کردن موها کنید و برای هر قسمت از مو بین 6 تا 8 مرتبه تکرار کنید. ( برای موهای آسیب دیده دفعات را کمتر کنید ) . سپس موها را به نرم کننده موجود در پک آغشته نموده و پس از 5 دقیقه بشوئید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک کراتین مو کادیوو برزیل کاکائو Cadiveu Brasil Cacau Keratin Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  پک کراتین مو کادیوو برزیل کاکائو Cadiveu Brasil Cacau Keratin Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کراتین مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم