برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil کد 12577 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil 118 میل
نام تجاری:
1,552,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil روغنی است صد در صد خالص و طبیعی که از دانه های آرگان مراکشی تهیه شده است. این محصول یک محصول امریکایی است و در داخل ایالات متحده تولید می گردد. با استفاده از روغن آرگان می توان سلامت موها را تضمین نمود ، موهایی که بر اثر رنگ و یا دکلره آسیب دیده اند را ترمیم و باز سازی کرد ، خشکی ، شکنندگی و موخوره را از بین برد و درخشندگی را به موها بازگرداند. روغن آرگان سالن پرو دارای غلظت بالایی است از این رو طراحی آن به گونه ای است که به راحتی بتوان از آن استفاده نمود. تنها کافی است پس از هر حمام رطوبت موها را با حوله گرفته و موها را به مقداری از روغن آرگان سالن پرو آغشته کرده و به مدت یک دقیقه ماساژ دهید . تاثیر این روغن آرگان را می توان پس  از دو تا سه بار استفاده به خوبی احساس نمود. با یک دوره استفاده از روغن آرگان سالن پرو می توانید طراوت و درخشندگی موهای خود را باز گردانده و از زیبایی آنها لذت ببرید. به علاوه می توان پیش از استفاده از سشوار نیز موها را به اندکی روغن آرگان آغشته کرد تا علاوه بر حالت گرفتن بهتر و سریع تر موها ، مانع از ایجاد الکتریسته شده و با با مرطوب نگه داشتن ساقه مو از آسیب رسیدن به موها نیز جلوگیری شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی روغن آرگان ارشاکو روغن آرگان خالص سالن پرو تقویت کننده مو Salon Pro Hair Food Pure Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
تقویت کننده و ترمیم کننده مو
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
امریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم