برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 Helicopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 Helicopter کد 11171 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 یکی دیگر از نمونه های غول پیکر موجود در بازار است که حدودا طولی معادل 1 متر دارد .هلی کوپترها همیشه از جایگاه ویژه ای نزد علاقه مندان به پرواز برخوردار بوده اند و هیجان و نشاط را به همراه خود به لحظات شما می آورند .هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 دارای ریموت کنترل بوده و قابلیت حرکت در 6 جهت مختلف را دارا میباشد .دارای سیستم جایروسکوپ میباشد تا شما به راحتی بتوانید پروازی پایدار همراه با تعادل بالا را تجربه کنید .همچنین برد ریموت کنترل هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 حدود 25 متر میباشد و میتوانید بدون نگرانی در محیط های باز و یا حتی بسته از آن استفاده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو هلی کوپتر کنترلی سایز بزرگ 1312 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هلی کوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
107 سانتی متر طول
نوع
هلی کوپتر
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
2.4 گیگاهرتز - برد 25 متری
باتری
دارد
ساير توضيحات
بدنه فلزی دارای جایروسکوپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم