برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 جی Syma X8G QUADCOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 جی Syma X8G QUADCOPTER کد 11134 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 جی Syma X8G QUADCOPTER نمونه ای بسیار جذاب و جالب برای دوستداران پرواز با یک کوادکوپتر نیمه حرفه ای است که در کمپانی به نام و معروف سایما تولید شده است .در X8G دوربین 8 مگاپیکسلی به کار رفته که در بین نمونه های مشابه از نظر قیمت و کیفیت بی نظیر است و یکی از نقاط قوت این پرنده منحصر به فرد است .سایما X8G دارای 4 موتور براش قدرتمند است که میتوانند جثه بزرگ و وزن این پرنده را به خوبی حمل کنند همچنین X8G قابلیت پرواز 360 درجه و پرواز خودکار است بدان معنا که با وجود اندازه بزرگ میتوانید حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید و یا اینکه پرنده را در حالت پرواز خودکار قرار دهید .بعد از 120 دقیقه شارژ کامل میتوانید از دستگاه خود به مدت 10 الی 12 دقیقه تا فاصله 300 متری استفاده کنید و از آن لذت ببرید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر دوربین دار سایما X8G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 جی Syma X8G QUADCOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
50*50 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
برد ریموت کنترل 300 متری
باتری
دارد
توضيحات باتری
72000 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
10 الی 12 دقیقه
مدت زمان شارژ
120 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
8 مگاپیکسل HD
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم