برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هگزا کوپتر سانگ یانگ تویز ایکس 17 SongYang toys X17 QUADCOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هگزا کوپتر سانگ یانگ تویز ایکس 17 SongYang toys X17 QUADCOPTER کد 11127 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هگزاکوپتر سانگ یانگ تویز ایکس 17 SongYang toys X17 QUADCOPTER یکی از نمونه های خوب موجود در بازار است که توسط برند محبوب سانگ یانگ تویز تولید شده و در حال رقابت با نمونه های مشابه است .مدل X17 ابعادی به اندازه 16*44*48 سانتی متر و 6محور جایرو دارد که کنترل و تسلط شما بر وسیله پروازی را بیشتر میکند .با استفاده از ریموت کنترل تا فاصله 100 متری از خود میتوانید به انجام حرکات نمایشی و 360 درجه بپردازید و بدون نگرانی در ارتباط با حفظ تعادل یا موانع احتمالی از هگزاکپتر لذت ببرید .مدت زمان 120 دقیقه برای شارژ باتری X17 نیاز است که بعد از آن شما میتوانید از 6  الی 8 دقیقه تجربه پایدار پرواز لذت ببرید .همچنین به دلیل نوع طراحی بدنه و ابعاد هگزاکوپتر میتوانید دوربین مورد نظر را بر روی دستگاه نصب کرده و به پرواز خود ادامه دهید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هگزاکوپتر سانگ یانگ تویز X17 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو هگزاکوپتر سانگ یانگ تویز ایکس 17 SongYang toys X17 QUADCOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هگزاکپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
16*44*48 سانتی متر
نوع
مولتی کوپتر
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
برد 100 متری رادیوکنترل - 2.4 گیگاهرتز
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
6 الی 8 دقیقه
مدت زمان شارژ
120 دقیقه
دوربین
امکان نصب دوربین دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم