برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کوادکپتر دوربین دار دبلیو ال تویز گلکسی وی 353 WLtoys Galaxy V353 Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکپتر دوربین دار دبلیو ال تویز گلکسی وی 353 WLtoys Galaxy V353 Quadcopter کد 11123 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکپتر دوربین دار دبلیو ال تویز گلکسی وی 353 WLtoys Galaxy V353 Quadcopter دقیقا همان مدلی است که میتوانید برای یک پرواز حرفه ای به آن اعتماد کنید .دارای دوربین و قدرت مانور 360 درجه است .مدل V353 ویژگی های جذابی همچون یک تفنگ اسباب بازی برای بازی و سرگرمی بیشتر نیز به همراه خود دارد .در مدل V353 6 محور جایرو ،رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتزی و برد مناسب به شما این امکان را میدهند که با خیال آسوده دستگاه را تا فاصله 80 الی 130 متری از خود دور کرده و لذت پرواز را با آن تجربه کنید بدون آنکه نگران برهم خوردت تعادل یا موانع بر سر راه باشید .ابعاد 30*30 سانتی متری مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای است که در کنار امکانات دیگر میتوانید از آن بهره ببرید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کوادکپتر تویز گلکسی V353 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوادکپتر دوربین دار دبلیو ال تویز گلکسی وی 353 WLtoys Galaxy V353 Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
30*30 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
2.4 گیگاهرتز برد رادیو کنترل
باتری
دارد
توضيحات باتری
850 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
8 - 9 دقیقه
مدت زمان شارژ
90 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
1080P
ساير توضيحات
دارای حالت هدلس - 4 کانال کنترل - 6 محور جایرو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم