برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کوادکوپتر لود هونر ال اچ -ایکس 10 اس load honer Lh-X10S Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر لود هونر ال اچ -ایکس 10 اس load honer Lh-X10S Quadcopter کد 11113 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر لود هونر ال اچ -ایکس 10 اس load honer Lh-X10S Quadcopter مدلی منحصر به فرد و جذاب با طراحی و رنگ جالب است که به شما امکان یک پرواز لذت بخش در جهات مختلف یا اجرای حرکات نمایشی را میدهد .مدل Lh-X10S دارای قابلیت حرکت 360 درجه ،جایروسکوپ 6 محوره و ریموت ال سی دی دار است که کنترل شما بر روی کوادکوپتر را چندین برابر میکند .از دیگر ویژگی های جالب لود هونر میتوان به ال ای دی های رنگی قابل کنترل ،برد 60 متری ریموت ،مصرف کم باتری و سیستم لندینگ اشاره کرد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کواد کپتر لود هونر Lh-X10S دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوادکوپتر لود هونر ال اچ -ایکس 10 اس load honer Lh-X10S Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
6.5*33.5*33.5 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
2.4 گیگاهرتز
باتری
دارد
توضيحات باتری
150 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
6 تا 8 دقیقه
مدت زمان شارژ
30 الی 40 دقیقه
دوربین
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم