برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کوادکوپتر کشو دوربین دار تویز کا اس 818-ای keshuo toys KS818-A Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر کشو دوربین دار تویز کا اس 818-ای keshuo toys KS818-A Quadcopter کد 11112 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر کشو دوربین دار تویز کا اس 818-ای keshuo toys KS818-A Quadcopter دارای 6 محور با ابعادی مناسب و وزن سبک به راحتی قادر است لذت پرواز را برای شما فراهم کند .دارای دوربین با کیفیت مناسب است که میتوانید لحظات خود را با آن ثبت و ضبط کنید .یکی دیگر از ویژگی های مناسب KS818-A باتری قدرتمند و برد مناسب ریموت است بدان معنا که شما با 90 دقیقه شارژ کامل دستگاه میتوانید پروازی ایمن و پایدار را با جایروسکوپ و ریموت آن تجربه کنید.نقطه قوت در مدل KS818-A وجود همین جایروسکوپ 6 محوره است که قدرت مانور شما را بلا برده و امکان حرکات نمایشی را فراهم می کند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کوادکوپتر کشو KS818-A دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوادکوپتر کشو دوربین دار تویز کا اس 818-ای keshuo toys KS818-A Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصلی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
9.5*32*32 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
برد 80 الی 100 متر
باتری
دارد
توضيحات باتری
600 میلی آمپر لیتیومی
مدت زمان پرواز
7 الی 8 دقیقه
مدت زمان شارژ
90 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
HD
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم