برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس Philips S7960 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس Philips S7960 Shaver کد 18180 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس Philips S7960 Shaver با بهره گیری از تکنولوژی برش مستقیم و برش چرخشی، اصلاحی دقیق را میسر می سازد.
دستگاه Philips S7960 علاوه بر ریش تراش چرخشی، دارای سری اصلاح صورت با قابلیت تنظیم در 5 اندازه مختلف است.
ماشین ریش تراش فیلیپس S7960 کاملا ضد آب طراحی شده و برای شما امکان استفاده در زیر دوش را فراهم می کند. علاوه بر این می توان سری دستگاه را به آسانی تمیز کرد و یا در زمان اصلاح از فوم و ژل نیز استفاده کرد.
ماشین ریش تراش Philips S7960 دارای تیغه های استیل ضد زنگ با طراحی آیرودینامیک است که بر روی سری چرخنده قرار دارند و به خوبی بر روی انحناهای صورت حرکت می کند تا اصلاحی تمیز داشته باشید.
از دیگر ویژگی های ماشین اصلاح فیلیپس Philips S7960، هوشمند بودن دستگاه است که با توجه به تراکم مو به صورت خودکار دور موتور تنظیم می شود، همچنین می توانید با نصب برنامه GroomTribe تنظیمات لازم را انجام دهید.
انرژی مورد نیاز برای کار با ماشین ریش تراش چرخشی S7960 از طریق باتری قابل شارژ تامین می شود که در صورت شارژ کامل برای 50 دقیقه زمان در اختیار خواهید داشت.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ریش تراش فیلیپس S7960 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس S7960 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح و ریش تراش فیلیپس Philips S7960 Shaver را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت  مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
ریش تراش چرخشی و کلیپر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی و مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ماشین ریش تراش (ماشین اصلاح صورت) فیلیپس شارژی Philips QP2520 Shaver ماشین ریش تراش (ماشین اصلاح صورت) فیلیپس شارژی Philips QP2520 Shaver
پیشنهاد ویژه محدود
1,980,000 تومان 2,185,000 تومان
%9 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش (ماشین اصلاح صورت) فیلیپس شارژی Philips QP2520 Shaver کد 19045 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم