برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک Panasonic ES-LV65 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک Panasonic ES-LV65 Shaver کد 1696 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,917,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت فویلی پاناسونیک Panasonic ES-LV65 Shaver تیغه‌هایی از جنس آلیاژ نقره داشته و با بهره گیری از تکنولوژی نانو با زاویه 30 درجه اصلاحی سریع و کامل را باعث می شود و  دارای سرقابل شستشوبوده وقابلیت شستشودارد.
ریش تراش ES-LV65 دارای قابلیت اصلاح با شماره صفر می باشد, هم چنین دارای دور موتور 14000 دور در دقیقه برای اصلاحی پر سرعت و روان است.
ماشین اصلاح صورت ES-LV65 تکنولوژی اصلاح برش  مستقیم داشته ودارای خط زن است  و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را داراست و ضدآب بوده  که می توان زیر دوش از آن استفاده کرد.
 ریش تراش ای اس –ال وی  65 صفحه نمایش کریستال مایع چند منظوره دارد  که بر روی آن میزان درصد کاهش یا افزایش شارژ، مدت زمان اصلاح، نیاز به تعویض و نیاز به شستشو و سیستم تمیز کننده با چراغ آبی نشان داده می‌شود. 
ES-LV65باباتری قابل شارژ تغذیه میشود و طی 60 دقیقه کاملا شارژ شده و با هر بار شارژ 45 دقیقه کار می کند و دارای امکان شارژ شدن سریع در 5 دقیقه بوده  و استند شارژ دارد همچنین دارای طراحی  کاملا ارگونومیک است که مانع سر خوردن آن در دست می‌شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش پاناسونیک ES-LV65 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک Panasonic ES-LV65 Shaver را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
آلیاژ نقره
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
45دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60دقیقه
سایر ویژگی ها
توری قوس دار سر ریش تراش برای حرکت به روی انحنا و خطوط صورت و اصلاح کوتاهترین موهای صورت - دور موتور 14000 دور دردقیقه برای اصلاحی پر سرعت و تمیزتر - تیغه پیرایش دقیق سبیل و خط ریش با بالاترین سرعت - قابلیت تمیز شدن تیغه ها با امواج صوتی Sonic Vibration
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-10

این ریش تراش خوب مدل جدید lv61 هست. من قبلا lv61 داشتم رازی بودن جدیدا ایم مدل lv65 گرفتن تیغه این هم نقره هست و دور موتورش بیشتر از مدل قبلی ها

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم