برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت وال استارلینگ رفلکشن Wahl 08 Sterling Reflections Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال استارلینگ رفلکشن Wahl 08 Sterling Reflections Clipper کد 8298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,842,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن وال استارلینگ رفلکشن Wahl 08 Sterling Reflections Clipper با بدنه فلزی مستحکم، تیغه فولادی با کربن بالا و ضد زنگ، لوازم جانبی کامل، طراحی ارگونومیک، موتور فوق العاده قوی و با طول عمر بالا ، شانه های راهنما برای برش های در طول های مختلف از لوازم اصلاح مردانه ای است که از پر فروش ترین و بهترین و لوکس ترین ها به شمار  می رود. برند معروف وال با طراحی بهترین ماشین های اصلاح از برند هایی است که دارای محصولات پر فروش است. ماشین اصلاح وال  08 Sterling Reflections  با توجه به موتو دقیق و سریع و بادوامی که دارد از بهترین های لوازم اصلاح به شمار می رود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 08 Sterling Reflections Clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت وال استارلینگ رفلکشن Wahl 08 Sterling Reflections Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
قابل تنظیم در طول های مختلف با شانه های راهنما
سایر ویژگی ها
دارای لوازم جانبی کامل . طراحی ارگونومیک. بدنه فلزی مستحکم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-29

سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم ماشین اصلاحایی که گزینه انتخاب سفارش اروپا و آمریکا نداره دقیقا کدومه؟

پاسخ فروشگاه:

درود
اونهایی که ندارن یک سفارش بیشتر ندارن و بستگی به ماشینش دارد این ماشین سفارش آمریکا هست.
موفق باشید

1398-06-19

درود دور موتور 9000 دور در هر دقیقه ، صفر زن میباشد و عرض تیغه 4 سانتی متر است. موفق باشید

1398-06-18

با سلام و خدا قوت دور موتور ؟ عرض تیغه ی اصلاح ؟ آیا صفر هم میزنه ؟ متشکرم

1396-03-02

سلام اینکه کار نمیکند خیر به این صورت نیست کار نکند تولید صدا میکند برای برخی اذیت کننده هست و برای برخی نیست بیش از 80 درصد مشتریان ما این مورد براشون اهمیت ندارد برای مورد صدا هم راه حل دارد برای این موضوع باید محافظ های همراه با تغییر فرکانس رو نیز تهیه کنید که در سایت ما هم تبدیلش هست مبدل تغییر ولتاژ همراه با تغییر فرکانس 60 به 50 برند لایت فیوز موفق باشید

1396-03-02

ممنون بابت پاسخ - اگر سفارش امریکا باشه پس با برق ایران کار نمیکنه حتما باید از مبدل استفاده بشه که مبدل تو ایران برای 110 ولت 60 هرتز نیست . یعنی همه مبدل ها 50 هرتز هستند و باعث میشه ماشین صدا و لرزش زیادی داشته باشه .

1396-02-31

سلام شرکت ارشاکو فقط سفارش امریکا کار میکند و سفارش های آسیا و اروپای وال را کار نمیکند و وارد هم نمی کند. موفق باشید

1396-02-30

چون این مدا مثل اینکه فقط برای بازار امریکا تولید میشه یعنی برق 110 ولت 60 هرتز! ایا شما از این نوع تا حالا وارد کردین که با برق ایران یعنی 220 ولت 50 هرتز کارکنه ؟

محصولات مرتبط
10,474,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر صورت وال مجیک کلیپ متال ادیشن سفارش اروپا و آمریکا با سیم بی سیمWahl 5-Star Magic Clip Metal Edition 8509 Clipper کد 14715 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم