برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش تریمر براون Braun 5730 z-60 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش تریمر براون Braun 5730 z-60 Trimmer کد 3555 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش تریمر براون Braun 5730 z-60 Trimmer امکان شیو کامل موهای صورت، اصلاح صورت و مدل دادن به ریش و هم چنین اصلاح موهای بدن را فراهم می کند. ویژگی قابل توجه ریش تراش و اصلاح بدن براون ضد آب بودن آن می باشد و می توان در حمام نیز از آن استفاده کرد سری شیور امکان شیو کردن کامل موهای صورت و بدن را فراهم می کند.
طول پهن سری امکان اصلاح نقاط وسیع تری از بدن را در مدت زمان کمتر فراهم می کند. بر روی بدنه قطعه ای تعبیه شده است که یک طرف آن متصل به سری خط زن ریش و سمت دیگر آن متصل به خط زن باریک می باشد. این قطعات قابلیت چرخش دارد و با چرخش آن می توان سری مورد نظر را مورد استفاده قرار داد.
ریش تراش و اصلاح بدن Braun دارای چراغ نمایش گر ال ای دی است که میزان باتری را نشان می دهد. دستگاه بدون سیم قابل استفاده می باشد. مدت زمان لازم برای شارژ کامل دستگاه یک ساعت است. پس از شارژ شدن کامل دستگاه می توان تا 30 دقیقه ازآن استفاده کرد. همراه دستگاه آداپتور و پایه شارژ ارائه شده است. البته آداپتور را می توان به صورت مستقیم نیز به دستگاه متصل نمود تا شارژ شود.
با قرار دادن دستگاه بر روی پایه و اتصال پایه به آداپتور شیور شروع به شارژ شدن می کند. در این حالت چراغ نشان گر واقع بر روی بدنه به رنگ سبز روشن می شود که نشان دهنده در حال شارژ بودن دستگاه می باشد. پس از اتمام شارژ چراغ نشان گر چشمک زده و خاموش می گردد که نشان دهنده شارژ کامل دستگاه می باشد. دستگاه دارای ولتاژ جهانی است که امکان حمل و استفاده از آن را در هر نقطه از جهان ممکن می سازد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش و اصلاح بدن براون 5730 z-60  Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین ریش تراش تریمر براون Braun 5730 z-60 Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فلزی
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی
امکان شارژ شدن سریع
5 دقیقه
زمان استفاده پس از شارژ
30 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم