برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حیوانات اندیس اولترا اج ای جی سی سوپر 2 اسپید Andis UltraEdge AGC Super 2-Speed Animal Clipper 23290

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حیوانات اندیس اولترا اج ای جی سی سوپر 2 اسپید Andis UltraEdge AGC Super 2-Speed Animal Clipper 23290 کد 18167 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
22,200,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حیوانات اندیس اولترا اج ای جی سی سوپر 2 اسپید Andis UltraEdge AGC Super 2-Speed Animal Clipper 23290 نمونه دیگری از سری کلیپرهای UltraEdge برند امریکایی اندیس می باشد که این بار با رنگ سبز طراحی و عرضه شده است.
ماشین اصلاح اندیس مخصوص اصلاح حیوانات خانگی می باشد و با دارا بودن موتور روتاری قدرتمند و مقاوم که با سرعت 4400 دور در دقیقه با ولتاژ 120 می چرخد و بسار نرم و بی صداست تا سالها شما را از خرید دستگاه جدید بی نیاز می کند. همچنین استفاده از آن نیز بسیار راحت و ساده است ضمن اینکه به هیچ وجه آسیبی به حیوانات نمی رساند.
تیغه تیز از جنس کربن استیل آن اصلاحی تمیز و دقیق را برای شما به ارمغان می آورد همچنین دکمه قفلی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده شما را از عدم خاموشی تصادفی دستگاه مطمئن می کند. بدنه پلیمری کلیپر اندیس بسیار زیبا و جذاب طراحی شده رنگ سبز آن مشابه نمونه آبی آن و مقاومت بدنه در برابر ضربه و شکستن از جمله آپشن هایی است که ماشین اصلاح حیوانات UltraEdge را از محصولات مشابه خود بالاتر می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حیوانات Andis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ماشین اصلاح حیوانات اندیس اولترا اج ای جی سی سوپر 2 اسپید Andis UltraEdge AGC Super 2-Speed Animal Clipper 23290 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح حیوانات اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر
جنس تیغه ها
کربن استیل
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی
دارای استند شارژ
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
مخصوص حیوانات خانگی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم