برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو سیلور اف ایکس لیتیوم نقره ای BaBylissPRO FX788S SilverFX Lithium Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو سیلور اف ایکس لیتیوم نقره ای BaBylissPRO FX788S SilverFX Lithium Trimmer کد 16055 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,900,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو سیلور اف ایکس لیتیوم نقره ای BaBylissPRO FX788S SilverFX Lithium Trimmer از نوع ماشین اصلاح خط زن می باشد که توسط برند شناخته شده بابیلیس در سری FX روانه بازار کرده است. تریمر بابیلیس دارای تیغه تی (T) معمولی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ بوده، با شکاف صفر و قابل تنظیم است لذا برای خط زنی، برش های ریز و جزئی که نیازمند دقت بالا می باشد مثل: طراحی ها، ابزاری سودمند و عالی برای اضافه کردن به مجموعه هر آرایشگری است.
موتور طراحی فراری و بدون برس ماشین اصلاح سیلور اف ایکس با قدرت و گشتاور بالا و با ولتاژ دوگانه بسیار قدرتمند و سریع عمل می کند و همچنین از دوام بالایی برخوردار است. باتری لیتیوم یونی ماشین اصلاح BaByliss با ماندگاری بالا شارژ سریع حدود 3 ساعت کار می کند که هم می توان به صورت بی سیم و هم با سیم مورد استفاده قرار داد. تریمر سیلور اف ایک دارای 4 شانه اصلاح می باشد که به ابعاد از 1.5 میلی متر تا 6 میلی متر طراحی شده اند. بدنه تمام فلزی تریمر BaBylissPRO با رنگ بدنه نقره ای حدود 771 گرم وزن دارد که دارای یک قلاب آویز در انتهای محصول می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر SilverFX دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو سیلور اف ایکس لیتیوم نقره ای BaBylissPRO FX788S SilverFX Lithium Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
خط زن
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
3 ساعت
تعداد تیغه
1 عدد
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
موتور فراری با گشتاور بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
20,542,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو لیمتد ادیشن بوست قرمز BaByliss PRO Red FX Boost+ Clipper Trimmer Set (FXHOLPKCTB-R) کد 20465 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,692,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو رز گلد BaByliss PRO RoseFX Collection Limited Edition Set Rose Gold (FXHOLPK2RG) کد 18723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم