برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

گیره نگه داری لوازم و تجهیزات آرایش و پیرایش کلر اینترنشنال Keller International Barber Clipper Holder 4

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیره نگه داری لوازم و تجهیزات آرایش و پیرایش کلر اینترنشنال Keller International Barber Clipper Holder 4 کد 10611 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,946,000 تومان
در صورت سفارش ار خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیره نگه داری لوازم و تجهیزات آرایش و پیرایش کلر اینترنشنال Keller International Barber Clipper Holder 4 ابزاری است برای نگهداری لوازم اصلاح و زیبایی مو از جمله می توان در این گیره ماشین های اصلاح، تریمر و یا تجهیزات زیبایی مو مثل اتو مو، برس ها و دیگر لوازمی که قرار دادن آن ها بر روی کف می تواند باعث خراب شدن، آلوده شدن تیغه ها و یا از دست رفتن کیفیت و سالم بودن وسیله می شود. این نگهدارنده ماشین اصلاح از پیچ و تاب خوردن کابل ها و سیم های ماشین های اصلاح جلوگیری می کنید و می توانید به راحتی چندین ماشین اصلاح را در آن قرار دهید و به راحتی و به سرعت برداشته و استفاده کنید. آرایشگاه های زنانه و مردانه می توانند از این ابزار مناسب برای نگهداری راحت تر و مطمئن تر ابزار و تجهیزات کار خود استفاده کنند، با این ابزار تیغه ماشین های اصلاح از برخورد با کف زمین و یا سطوح آلوده محافظت می شود، و برای سالم ماندن تجهیزات زیبایی و آرایش مو این گیره با جنس محکم و مقاومی که دارد می تواند بهترین پیشنهاد باشد. برای نصب این گیره بر روی دیوار لوازم مورد نیاز از قبیل چسب ،  پیچ و مهره به همراه محصول ارائه شده است. توجه داشته باشید که این ابزار به تنهایی و بدون ماشین های اصلاح و اتو موی  مورد مشاهده در تصویر ارائه می شود. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  گیره نگه داری لوازم و تجهیزات آرایش و پیرایش کلر اینترنشنال Keller International Barber Clipper Holder 4  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گیره لوازم و تجهیزات مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-09

سلام با تشکر از پیشنهادات شما به مدیریت منتقل شد در صورت صلاحدید وارد می شود. پیروز باشید

1395-12-28

سلام ببخشید میخاستم درخاست کالایرو بدم که اگه براتون امکان داره بیارید تو سایت خوبتون چون واقعا جاش خالیه . چند مدل دسته تیغ حرفه ای آرایشگری نام میبرم که هرکدومشون براتون مقدوره بیارید ممنون میشم . 1 . parker sr1 stainless steel straight edge razor 2 .CUT THROAT SHAVETTE STRAIGHT 3 . professional barber razor

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم