برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای موزر ونوس پرو پریوم 4352-0050 MOSER VENTUS PRO Premium 2200 W hair dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای موزر ونوس پرو پریوم 4352-0050 MOSER VENTUS PRO Premium 2200 W hair dryer کد 19914 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,101,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای موزر ونوس پرو پریوم 4352-0050 MOSER VENTUS PRO Premium 2200 W hair dryer سشوار پر قدرت و حرفه ای مناسب مصارف سالنی و آرایشگران شنیون کار و همچنین استفاده شخصی است، دارای 2 نازل است که آنها را کلیک کنید و بچرخانید به راحتی جای می گیرد و کابل حرفه ای 3 متری با حلقه آویز امکان استفاده راحت را برای شما فراهم می آورد.

سشوار MOSER VENTUS PRO Premium با طراحی ارگونومیک باعث خشک شدن سریع موها می شود که دارای عملکرد تورمالین (یون های تغذیه کننده با اثر آنتی استاتیک) و یون های تغذیه کننده و گرمای ملایم مادون قرمز است که موها را درخشان و سالم می کند و همچنین 2 سرعت و 3 سطح گرمایش دارد برای جلوگیری از ایجاد دمای بیش حد ترموستات ایمنی برای محافظت از دما دارد و دکمه سرد شات جداگانه که باعث تثبیت حالت موها می شود.

موتور جمع کننده AC با عمر طولانی به همراه فیلتر جداشدنی از فولاد درجه بالا برای نیازهای حرفه ای انحصاری، سشوار موزر را محبوب در بین حرفه ای ها کرده است و وزن متعادل از نظر ارگونومی فقط 515 گرم ، طراحی جمع و جور با طول تنها 21 سانتی متر و شیارهای غیر لغزنده پراکنده حرارت کار با آن را بسیار راحت می کند.

تجهیزات جانبی:

2 نازل حرفه ای کلیک و چرخش (موی بلند/استاندارد).

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای موزر EDITION PRO 2 Classic 4332-0050 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای موزر ونوس پرو پریوم 4352-0050 MOSER VENTUS PRO Premium 2.200 W hair dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
22000 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
3 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم