برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان Fabregas Argan Repairing Hair Pack 5 pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان Fabregas Argan Repairing Hair Pack 5 pcs کد 15552 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان Fabregas Argan Repairing Hair Pack 5 pcs پک کاملی برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد و با عطر خاصی که دارد موهای شما را خوشبو می کند.محصولات فابریگاس گیاهی بوده و هیچ گونه مواد نگهدارنده شیمیایی و مضر در آن استفاده نشده است و با خاصیت ضد حساسیتی که دارد با انواع موها سازگار است. 
این پک شامل 4 محصول ترمیم و تقویت مو و 1 محصول مراقبتی پوست که عبارتند از:
ـ ماسک مو دو فاز ویتامینه فابریگاس حاوی روغن آرگان:دارای امگا 3-6-9 و ویتامین F می باشد که از ایجاد موخوره و وز مو جلوگیری می کند. این ماسک مو با تامین اسید چرب مورد نیاز مو باعث ترمیم و تقویت موهای وز می شود. ویتامین E موجود در این ماسک از مو در برابر تابش مضر آفتاب محافظت می کند.
طریقه مصرف :این ماسک مو به آبکشی نیاز ندارد.استفاده این اسپری قبل از سشوار، مانع آسیب دیدگی مو بر اثر حرارت می گردد.
ـ شامپو ویتامینه فابریگاس حاوی روغن آرگان: این شامپو مناسب موهای آسیب دیده و رنگ شده می باشد و وظیفه نرم کردن موها و ترمیم موها را برعهده دارد. این شامپو با روغن آرگان موجود در آن باعث جلوگیری از ایجاد موخوره و شوره سر می شود. این شامپو با ویتامین F موجود در آن باعث تقویت موها شده و موهایی که در اثر رنگ آسیب دیده اند ظاهری سالم به خود می گیرند.شوره سر و خارش پوست سر را با عصاره جینسینگ ، عصاره سیر و عصاره اناری که دارد از بین برده و مو را درخشان می کند.
ـ ماسک مو ویتامینه فابریگاس حاوی روغن آرگان:باعث احیا موهایی که در اثر رنگ کردن و یا حرارت آسیب دیده اند، می شود. این ماسک حاوی ویتامین های A ،E و F می باشد که باعث محافظت از مو در برابر عوامل خارجی می شود بنابراین از خشکی موها جلوگیری کرده و مانع ایجاد موخوره می گردد. روغن آرگان باعث ترمیم مو و درخشان شدن آن شده و همچنین باعث محافظت از مو در برابر اشعه مضر خورشید می شود.
ـ سرم مو ترمیم کننده فابریگاس حاوی روغن آرگان: از گره خوردن موها جلوگیری می کند و شما به راحتی می توانید موهای خود را شانه کنید. احیا و بازسازی موهای آسیب دیده بر عهده این سرم مو می باشد که با آبرسانی از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند و رطوبت را به موهای شما باز می گرداند. 
طریقه مصرف: بعد از حمام روی ساقه موی خشک یا مرطوب می توان از آن استفاده کرد و نیاز به آبکشی ندارد.
ـ شامپو بدن نرم کننده و ضدپیری پوست حاوی ویتامینF و روغن آرگان :موارد مصرف: مناسب انواع پوست بوده و به علت روغن آرگان موجود در آن لطافت از دست رفته پوست را بر می گرداند و از خشکی و خارش جلوگیری می کند.شامپو بدن نرم کننده بوده و از پیری زودرس جلوگیری می کند و کمترین آسیب را به پوست می رساند.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان Fabregas Argan Repairing Hair Pack 5 pcs دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو پک ترمیم کننده موی فابریگاس آرگان Fabregas Argan Repairing Hair Pack 5 pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترمیم کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ویتامین
ویتامین D , ویتامین A , امگا 3 , امگا 6
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
شامپو سر 250میل،ماسک مو با آبکشی 250میل،اسپری ماسک مو دوفاز 200میل،سرم مو 80میل،شامپو بدن 250میل
سایر اقلام همراه
شامل پنج محصول استثنایی حاوی روغن جادویی آرگان
حجم
جمعاً 1.030میل
ویتامین
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم