برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورآل السو LOreal Elseve Color-Vive

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورآل السو LOreal Elseve Color-Vive کد 14753 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد
  • 2 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورآل السو LOreal Elseve Color-Vive همانطور که می دانید موهای رنگی برای حفظ درخشندگی و تثبیت رنگ خود به مراقبت های روزانه نیاز دارند.
کرم نرم کننده لورآل السو مراقبت روزانه مورد نیاز موهای رنگ شده را تضمین می کند و رنگ موهای شما را به شدت تثبیت کرده و باعث درخشندگی مو می شود.کرم نرم کننده Elseve مواد غذایی مورد نیاز فیبر مو را تامین می کند و همچنین از موهای رنگی در برابر عوامل مضر روزانه محافظت می کند مخصوصا از اشعه های ماوراء بنفش (UV).
کرم نرم کننده LOreal Elseve مراقبت از مو و درمان فوق العاده ای را برای موهای آسیب دیده ارائه می دهد و امکان داشتن موهای براق و درخشان را برای بانوان به ارمغان می آورد.
از کرم نرم کننده مو لورآل می توان به دو صورت  استفاده نمود:
روی موهای خشک - روی موهای مرطوب
از کرم السو بصورت روزانه قبل از خشک شدن موها بر روی طول تا انتهای مو استفاده کنید تا فیبر های مو تغذیه شوند، و در موهای خشک برای ایجاد درخشندگی رنگ مو از کرم موی السو استفاده کنید.

در ویدیو زیر معرفی کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورال السو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم نرم کننده موهای رنگ شده LOreal Elseve دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورآل السو LOreal Elseve Color-Vive را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم نرم کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
150 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
محافظت کننده در برابر اشعه UVA
هست
محافظت کننده در برابر اشعه UVB
هست
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
مناسب برای موهای رنگ شده - نرم کننده و افزایش شانه پذیری مو - بدون نیاز به آبکشی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم