برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

نرم کننده و ترمیم کننده مو ایوروشه نوتری Yves Rocher Nutri repair conditioner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نرم کننده و ترمیم کننده مو ایوروشه نوتری Yves Rocher Nutri repair conditioner کد 11840 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • نرم کننده و ترمیم کننده مو نوتری ایوروشه Yves Rocher Nutri repair conditioner 150 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نرم کننده و ترمیم کننده مو ایوروشه نوتری Yves Rocher Nutri repair conditioner حاوی روغن جوجوبا است که با روغن بادام شیرین نیز غنی شده است .
کمپانی ایوروشه گیاهان مورد نیاز محصولات خود از جمله جوجوبا و بادام شیرین مورد استفاده در نرم کننده و ترمیم کننده مو نوتری را در مزارع خصوصی به صورت ارگانیک پرورش می دهد .
روغن جوجوبا چربی طبیعی همانند چربی ترشح شده از پوست کف سر دارد و می تواند به خوبی موها را تغذیه کند .فیبر مو را ترمیم ،تغذیه و بازسازی می کند در نتیجه به ضخیم شدن تار مو کمک می کند .
به منظور استفاده از نرم کننده و ترمیم کننده ایوروشه مقدار کافی از نرم کننده را بر روی ساقه موها ماساژ دهید سپس بعد از 1 یا 2 دقیقه آبکشی نمایید .
کد بهداشتی : 9264125215943962
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نرم کننده و ترمیم کننده مو نوتری ایوروشه دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو نرم کننده و ترمیم کننده مو ایوروشه نوتری Yves Rocher Nutri repair conditioner را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نرم کننده و ترمیم کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کاربرد
نرم کننده و ترمیم کننده مو
حجم
150 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
دارد
نوع عصاره
جوجوبا و روغن بادام
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
-قابل استفاده بعد از استحمام و روی ساقه‌ی مو نیاز به آبکشی بعد از 1 تا 2 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم