برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک صورت پیور بادی نچرالز لجن دریایی Pure Body Naturals Dead Sea Mud Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک صورت پیور بادی نچرالز لجن دریایی Pure Body Naturals Dead Sea Mud Mask کد 14065 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,722,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت پیور بادی نچرالز لجن دریایی Pure Body Naturals Dead Sea Mud Mask حاوی مواد مغذی و روغن های ضروری برای پوست صورت و بدن میباشد که میتواند به خوبی آنها را پاکسازی و سم زدایی نماید .
در طول روز و فعالیت های خارج از منزل ،پوست شما آلودگی های زیادی را جذب میکند ،همین عوامل آلودگی در پوست باعث ایجاد جوش و تجمع چربی میشوند .با استفاده از ماسک لجن دریایی پیور بادی نچرالز ،منافذ را به خوبی پاکسازی میکند ،آلودگی ها را از پوست جدا مینماید و باعث از بین رفتن دانه های سر سیاه میشود .
ماسک لجن حاوی روغن های ضروری و شی باتر است ،سلول های مرده سطح پوست را از بین میبرد و پوست بدن یا صورت را به خوبی لایه برداری میکند .جدا شدن سلول های مرده از سطح پوست باعث بهبود خون رسانی و تنفس بهتر پوست میشود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد x دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو ماسک صورت پیور بادی نچرالز لجن دریایی Pure Body Naturals Dead Sea Mud Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لجن دریایی
مناسب برای
انواع پوست
نوع محفظه نگه دارنده
قوطی
عصاره
دارد
نوع عصاره
شی باتر وروغن های ضروری
کشور سازنده
آمریکا
SPF
وزن : 250 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم