برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک خاک رس شفابخش هندی آزتک سیکرت Aztec Secret Indian Healing Clay

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک خاک رس شفابخش هندی آزتک سیکرت Aztec Secret Indian Healing Clay کد 12995 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,132,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک خاک رس شفابخش هندی آزتک سیکرت Aztec Secret Indian Healing Clay یک ماسک بسیار قوی و موثر برای از بین بردن انواع آکنه و جوش می باشد که حاوی کلسیم بنتونیت 100 % طبیعی خاک رس بوده با اثر بخشی اعجاب انگیزی قادر است با پاک سازی عمقی پوست کلیه جوش ها و آکنه ها را بر طرف نماید. 
استفاده از خاک رس برای زیبایی قدمتی چند هزار ساله دارد ، بطوری که در بیش از 4000 سال پیش در میان رومیان و جرمن ها استفاده از خاک رس برای درمان امراض رایج بوده و کلوئپاترا نیز به گفته ی مورخان پیش از مراسم رسمی از خاک رس رود نیل و صحرای عرب جهت زیبایی چهره ی خود استفاده می کرده است. ماسک خاک رس آزتک سیکرت نیز با بکار بردن همان فرمول قدیمی و استفاده از خاک منطقه ای در کالیفرنیا موسوم به دره ی مرگ که دمای آن به حدود 134 درجه می رسد ، تولید گردیده و برای از بین بردن جوش های سر سیاه و هر نوع جوش و آکنه ، پاکسازی پوست و سفت کردن پوست بسیار موثر می باشد. ماسک صورت آزتک سیکرت را می توان برای نواحی مختلف بدن از جمله بازو ها و پشت و کور نیز استفاده نمود. برای استفاده از ماسک خاک رس بر روی پوست های حساس بین 5 تا 10 دقیقه ماسک را طبق دستورالعمل بر روی پوست قرار دهید . گاهی ممکن است پس از استفاده پوست قرمز شده و دچار التهاب گردد که طبیعی بوده و پس از 30 دقیقه از بین خواهد رفت. می توان از ماسک خک رس آزتک سیکرت یک بار در هفته تادرمان کامل استفاده نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک خاک رس شفابخش هندی آزتک سیکرت Aztec Secret Indian Healing Clay دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک خاک رس شفابخش هندی آزتک سیکرت Aztec Secret Indian Healing Clay را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم