برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قفل کشوی دریم بیبی اف 149 Dream Baby F149 Cabinet Glide Lock

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قفل کشوی دریم بیبی اف 149 Dream Baby F149 Cabinet Glide Lock کد 8795 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قفل کشو دریم بیبی مدل 149 Dream Baby F149 Cabinet Glide Lock محصولی برای جلوگیری از خرابکاری کودکان نوپاست . کودکان نوپا با بهم ریختگی وسایل علاوه بر نامرتب کردن خانه خطراتی مانند افتادن اشیای نوک تیز و خطرناک را برای خود بوجود می آورند . در اینجا باید از وسایل ایمنی و مراقبت استفاده نمایید . قفل کشوی دریم بیبی برای انواع کابینت و کمدهای دردار طراحی شده است و در بسته بندی آن دو قفل همراه با پایه و پیچ های لازم برای نصب آنها وجود دارد . با نصب این قفل برروی کشو قفلی خواهید داشت که کودک قادر به باز کردن آن نخواهد بود و خیال شما از بابت امنیت و سلامت کودک راحت خواهد شد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قفل کودک کشوی دریم بیبی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو قفل کشوی دریم بیبی مدل 149 Dream Baby F149 Cabinet Glide Lock را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قفل کشوی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قفل در کمد و کابینت
جنس
پلاستیک
ابعاد
47 × 88 میلی‌متر
وزن محصول
38 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم