برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قفل کابینت دریم بیبی اف 135 Dream Baby F135 Cabinet Glide Lock Extra Long

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قفل کابینت دریم بیبی اف 135 Dream Baby F135 Cabinet Glide Lock Extra Long کد 8792 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قفل کابینت کشویی دریم بیبی مدل 135 Dream Baby F135 Cabinet Glide Lock Extra Long محصولی برای کودکان بازیگوش می باشد . کودکان به خاطر روحیه ی کنجکاو و جستجوگری که دارند می خواهند چیزهای جدید کشف کنند اما شما نمی توانید جلوی آنها را بگیرید . از طرفی در زندگی های شلوغ امروز کودکان به سراغ کابینت و درب یخچال می روند و آنها را بهم ریخته و آشفته می کنند . استفاده از قفل کابینت دریم بیبی نگرانی پدر مادرها را از بابت آسیب دیدن فرزندشان در اثر شیطنت برطرف کرده و با فرم کشویی که دارد برای استفاده در انواع در و دستگیره به خصوص برای دستگیره هایی که دور از هم هستند ایده آل است . قفل مدل 135 تا طول 21 سانتی متر افزایش پیدا کرده و برای درب کابینت ، یخچال ، کتابخانه و بوفه نصب می شود . مکانیزم قفل شدن آن با حرکت ریل های دندانه دار روی یکدیگر صورت می گیرد و به همین دلیل کودک نمی تواند آن را باز کند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قفل کابینت دریم بیبی مدل 135 Dream Baby F135 Cabinet Glide Lock Extra Long دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قفل کابینت دریم بیبی مدل 135 Dream Baby F135 Cabinet Glide Lock Extra Long را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قفل کابینت کشویی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قفل کشویی
جنس
پلاستیک
سایر توضیحات
قابلیت افزایش طول قفل تا 21 سانتی‌متر- مناسب برای در کابینت، کتابخانه، بوفه و ...- قابل استفاده روی انواع دستگیره‌های کمد و کابینت- ایده‌آل برای دستگیره‌هایی که دور از هم هستند- قفل شدن به‌صورت حرکت ریل‌های دندانه‌دار روی یکدیگر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم