برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قاشق حرارتی دریم بیبی اف 534 Dream Baby F534 Heat Sensing Soft Spoons

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قاشق حرارتی دریم بیبی اف 534 Dream Baby F534 Heat Sensing Soft Spoons کد 8565 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قاشق حرارتی دریم بیبی مدل 534 Dream Baby F534 Heat Sensing Soft Spoons محصولی کاربردی و با کیفیت است که فاقد BPA بوده و سلامت کودک شما را به خطر نمی اندازد . قاشق دریم بیبی بسیار بادوام و انعطاف پذیر است و به لثه ی کودک آسیب نمی رساند و به خاطر اندازه ی متناسبی که با دهان کودک دارد به راحتی می توان با آن به کودک غذا داد . اگر غذایی بیش از حد گرم باشد رنگ سر قاشق تغییر می کند و این امر باعث می شود تا دهان کودک نسوزد . قاشق حرارتی دریم بیبی را حتما باید با دست بشویید و نمیتوان در داخل مایکروویو و ماشین ظرفشویی از آن استفاده کرد . قاشق مدل 543 در برابر حرارت مقاوم بوده و برای کودکان بالای 4 ماه می توان از آن استفاده کرد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قاشق حرارتی دریم بیبی مدل 534 Dream Baby F534 Heat Sensing Soft Spoons دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قاشق حرارتی دریم بیبی مدل 534 Dream Baby F534 Heat Sensing Soft Spoons را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قاشق اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قاشق
جنس
پلاستیک
تعداد
سه تکه
مناسب برای سن
بالاتر از 4 ماهگی
نحوه شستشو
دستی
مقاوم در برابر حرارت
هست
قابلیت استفاده در ماکروویو
ندارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
ندارد
سایر توضیحات
فاقد BPA- فاقد PVC - بادوام و انعطاف‌پذیر- به لثه آسیب نمی‌رساند- اندازه متناسب با دهان کودک- تعیین دمای مناسب جهت نسوختن دهان کودک- گرم بودن بیش از حد باعث تغییر رنگ سر قاشق می‌شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم