برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست بهداشتی کودک دریم بیبی اف 330 Dream Baby F330 Baby Health Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست بهداشتی کودک دریم بیبی اف 330 Dream Baby F330 Baby Health Set کد 8559 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست بهداشتی کودک دریم بیبی مدل 330 Dream Baby F330 Baby Health Set از محصولاتی است که برای رعایت بهداشت و نظافت کودک طراحی و ساخته شده است . بدن حساس و آسیب پذیر کودکان مقاوموت کمی در برابر میکروب ها و آلودگی ها دارد بنابراین باید نظافت آنها چند برابر بزرگسالان رعایت شود . نظافت دهان ، بینی ، پوست ، مو و ناخن می تواند اولین راه پیشگیری از بروز مشکلات و عفونت ها باشد . برای این مراقبت ها نیاز به ابزارهایی است که بهتر است تمامی این وسایل در یک بسته بندی قرار گرفته باشند . ست بهداشتی دریم بیبی شامل شش قلم ، مسواک ، برس ، شانه ، ناخن گیر ، قیچی و سوهان ناخن می باشد که با طراحی و رنگ یکسان در بسته بندی قرار گرفته اند . انحنای دسته ی مسواک مناسب با دهان کودک در نظر گرفته شده است و همچنین بقیه وسایل نیز با ظرافت و دقت بالایی طراحی شده اند . یکی از مزیت های این مجموعه این است که به راحتی قابل حمل است و می توانید در سفر آن را همراه خود ببرید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست بهداشتی کودک دریم بیبی مدل 330 Dream Baby F330 Baby Health Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست بهداشتی کودک دریم بیبی مدل 330 Dream Baby F330 Baby Health Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست بهداشتی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سوهان
دارد
سایر توضیحات
دارای یک جعبه‌ی پلاستیکی با ابعاد 18 × 14.5 × 4 سانتی‌متر - شامل: مسواک، قیچی، شانه، برس مو، ناخن گیر، سوهان ناخن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم