برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست مسواک فرست یرز 7065 the first year 7065 Brush Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مسواک فرست یرز 7065 the first year 7065 Brush Set کد 8288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مسواک فرست یرز مدل 7065 the first year 7065 Brush Set محصولی ضروری و واجب برای سالم نگه داشتن دندانهای کودک دلبند شما است . مسواک فرست یرز با برس نرم که دندانها و لثه ها کودک را تمیز کرده و به آسانی در دستان کودک و والدین قرار می گیرد با کیفیت بالایی که دارد تاکنون توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند . ست مسواک فرست یرز مدل 7065 شامل 4 تیکه می باشد که با پایه ای که دارد مسواک به راحتی برروی آن قرار می گیرد و باعث می شود که قطرات آب اضافی از آن خارج شود و مانع رشد میکروب ها می شود . ست مسواک فرست یرز شامل 2 مسواک کودک ، یک عدد ماساژور لثه کودک و 1 عدد مسواک انگشتی می باشد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مسواک فرست یرز مدل 7065 the first year 7065 Brush Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست مسواک فرست یرز مدل 7065 the first year 7065 Brush Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مسواک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایز
کوچک
مناسب برای
کودکان
میزان زبری برس
خیلی نرم
درپوش
ندارد
پد تمیز کننده زبان
ندارد
سایر مشخصات
دارای 2 عدد مسواک -- دارای یک ماساژور لثه نوزاد و مسواک انگشتی-دارای پایه مسواک برای نگهداری مسواک - مناسب از بدو تولد به بعد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم