برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیر گرمکن دیجیتال چیکو 60082 Chicco 60082 Milk Heaters Digital

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیر گرمکن دیجیتال چیکو 60082 Chicco 60082 Milk Heaters Digital کد 8273 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیر گرمکن دیجیتال چیکو مدل 60082 Chicco 60082 Milk Heaters Digital محصولی با کیفیت و کارآمد براری گرم کردن شیر کودک می باشد . گرمکن چیکو دارای تایمر دقیق برای تنظیم زمان گرم کردن است و شما می توانید به آن مدت زمانی را که می خواهید شیر گرم شود را بدهید . نمایشگر ساده ی شیرگرمکن چیکو کار با آن را برای شما راحت کرده است و شما بسیار سریع و امن می توانید با آن کار کنید . در داخل شیرگرم کن شیر به مدت یک ساعت گرم می ماند و دیگر نیازی نیست نگران گرم کردن مجدد آن باشید . باید دقت داشته باشید که تنها از شیشه های برند چیکو می توانید در داخل شیرگرم کن مدل 60082 استفاده کنید . شیرگرم کن چیکو دارای 12 برنامه گرمایشی می باشد که شما بسته به نوع ماده ی غذایی خود می توانید یکی از این برنامه ها را انتخاب کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیر گرمکن دیجیتال چیکو مدل 60082 Chicco 60082 Milk Heaters Digital دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیر گرمکن دیجیتال چیکو مدل 60082 Chicco 60082 Milk Heaters Digital را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گرمکن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
گرم کننده
سایر مشخصات
تایمر دقیق برای تنظیم زمان گرم کردن- نمایشگر ساده و کاربردی- استفاده آسان، سریع و امن- گرم ماندن شیر تا یک ساعت- قابل استفاده تنها برای شیشه های برند Chicco
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم