برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه استریل کننده تامی تیپی 423100 Tommee Tippee 423100 Sterisiler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه استریل کننده تامی تیپی 423100 Tommee Tippee 423100 Sterisiler کد 8200 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه استریل کننده تامی تیپی 423100 Tommee Tippee 423100 Sterisiler محصولی پرکاربرد برای شستشوی دقیق شیشه شیر و یا هر محصول دیگری است که وارد دهان نوزاد می شود . شستن محصولاتی که توسط کودک استفاده می شود باید به صورت دقیق انجام شود اما شستشوی تنها کافی نیست از آنجایی که سیستم دفاعی بدن نوزاد در ماههای اولیه ضعیف است استریل کردن وسایل عملی موثر تر است . دستگاه استریل کننده تامی تیپی عملکردی دقیق ، سریع و موثر دارد . عملکرد دستگاه استریل کننده مدل 423100 تامی تیپی به این صورت است که پس از قرار دادن شیشه شیر محفظه را با آب پر می کنیم و داخل مایکروویو می گذاریم میزان زمان بسته به نوع دستگاه و توان مصرفی آن متغیر است . لازم به ذکر است پس از تکمیل استریلیزاسیون 2 دقیقه زمان برای خنک شدن زمان لازم است . وزن محفظه حدود 1000 گرم است و با توجه به ابعاد فضای کمی را اشغال می کند . دستگاه تامی تیپی با ضدعفونی کردن شیشه شیر از رشد میکروب ها جلوگیری کرده و مانع از ناراحتی های عفونی می شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه استریل کننده تامی تیپی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco دستگاه استریل کننده تامی تیپی 423100 Tommee Tippee 423100 Sterisiler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید استریل کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم