برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42354777 Baby Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42354777 Baby Set کد 6563 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42354777 Baby Set از مجموعه های پرکاربردی است که برای نوزادان مناسب است در این مجموعه یک شیشه شیر ، پستانک ، حلقه ی پستانک و پیشبند قرار داده شده است که از محصولات ضروری برای نوزادان است . شیشه شیر این مجموعه از جنس شیشه ای و با ظرفیت 150 میلی است که حجمی مناسب برای نوزادان 0 تا 6 ماهه است . بند پستانک تامی تیپی برای هر پستانکی که دارای حلقه باشد کاربرد دارد . شیشه شیر و پستانک Tommy Tippee TT42354777 فاقد BPA بوده که سلامت کودک را به خطر نمی اندازد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42354777 Baby Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42354777 Baby Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست نوزادی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلاستیک
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
150 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
قابلیت شستشو
به صورت دستی
سایر توضیحات
ست هدیه شامل شیشه شیر، پستانک، بند پستانک و پیشبند- پیشبند طرح دار- پستانک مخصوص کودکان 0 تا 6 ماهه- بند پستانک مناسب برای پستانک های دارای حلقه- شیشه شیر پلاستیکی 150 میلی لیتری با سری کم جریان مناسب برای نوزادان بدو تولد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم