برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر کودک آکس بن AXBON Wireless Video Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک آکس بن AXBON Wireless Video Baby Monitor کد 13577 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,846,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک آکس بن AXBON Wireless Video Baby Monitor دارای برد مناسبی در داخل و محدوده کوچکی خارج از منزل است .با استفاده از آن کودک خود را شبانه روز چک کنید و کوچکترین تغییری در وضعیت او را مورد بررسی قرار دهید .
در تاریکی شب نیز با خیال راحت استراحت کنید چرا که این مدل مجهز به دوربین دید در شب میباشد و در صورت بروز مشکلی میتوانید آن را مشاهده کنید .ال سی دی اندازه ای مناسب داشته و دارای هشدار دما میباشد تا در صورت گرم بودن و یا سرد بودن محیط نوزاد شما فورا شما را مطلع سازد .
میتوانید هشدار غذا و شیر را بر روی نمایشگر 2.4 اینچی آن تنظیم کنید و یا یک صورت لالایی را از بین 8 صوت پیشفرض دستگاه انتخاب کنید .با نوزادتان حرف بزنید و صدای او را نیز بشنوید .
دوربین را در فاصله حدودا 1 متری از فرزندتان قرار دهید تا به طور کامل او را زیر نظر داشته باشید ،اما به یاد داشته باشید در صورت نزدیک شدن بیش از حد دستگاه مادر و کودک (دوربین و گیرنده) صدا و نویزهایی را خواهید شنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک آکس بن AXBON Wireless Video Baby Monitor  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر کودک آکس بن AXBON Wireless Video Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم