برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر کودک صوتی وی تک VTech DM111 Audio Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک صوتی وی تک VTech DM111 Audio Baby Monitor کد 13574 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,453,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک وی تک صوتی VTech DM111 Audio Baby Monitor به شما این امکان را میدهد تا در هر نقطه از منزل صدای نوزاد خود را بشنوید ،بدون آنکه نویز و صداهای آزاردهنده باعث از دست رفتن کیفیت صدا شوند چرا که این مدل دارای قابلیت حذف صداهای مزاحم میباشد .برد دستگاه حدود 300 متر است.

دستگاه والدین هم با برق شهری کار می کند و هم  میتوانید با 2 باتری نیم قلمی از آن استفاده کنید.در صورتی که باتری دستگاه رو به اتمام باشد و یا ارتباط شما با گیرنده (دستگاه نوزاد) قطع شود ،چراغی به شما این هشدارها را خواهد داد تا هر چه سریعتر موضوع را بررسی کنید .دستگاه نوزاد با برق شهری فقط کار می کند.
همچنین دستگاه والدین که در واقع همیشه همراه شماست دارای یک قفل کمربند است تا بتوانید راحتتر آن را با خود حمل کنید .همچنین دستگاه دارای 5 حالت صدای مختلف است و میتوانید میزان صدای دریافتی را کم و یا زیاد کنید .جهت استفاده از DM111 نیاز به مبدل 110 به 220 ولت است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ پیجر کودک صوتی وی تک DM111 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک صوتی وی تک  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر کودک صوتی وی تک را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید واکی تاکی کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم